Här hittar du våra vanligaste frågor och svar

Vi hoppas att du kan få svar på dina frågor här. Är du redan kund hos oss kan du alltid kontakta din personliga kontaktperson. Har du frågor som vi inte svarar på här eller vill bli kund? Hör av dig!

Frågor om din personliga support

Vi vill att våra kunder ska slippa milslånga köer och att slussas runt bland olika supportavdelningar. Som kund hos Telavoice får du alltid en alldeles egen kontaktperson som du kan höra av dig till, oavsett vad du undrar över.

Hos oss får du alltid en personlig kontaktperson för support. Du är välkommen att kontakta din kontaktperson via telefon på vardagar under kontorstider (09-17). Annars är du varmt välkommen att skicka ett mail eller sms så hör din kontaktperson av sig så snart den kan.

Ja, vi värnar om kundrelationen och därför kommer du alltid ha samma kontaktperson hos oss. Om personen slutar, går på ledighet eller liknande blir du givetvis tilldelad en ny kontaktperson och informerad om detta av oss.

Frågor om våra växeltjänster

Med Telavoice får du alltid en personlig kontaktperson som du kan höra av dig till, vad du än behöver hjälp med.

Ja! Det stämmer. När du blir kund hos oss får du en växel med fastnätsnummer och IVR, helt utan extra kostnad.

Vi skräddarsyr alla våra tjänster för att kunna matcha era behov. Det finns också alltid möjlighet att uppgradera i takt med att era behov växer.

Din personliga kontakt kan hjälpa dig med samtliga inställningar i växeln.

Frågor om ditt abonnemang

Om du önskar byta betalsätt eller fakturaadress är du varmt välkommen att höra av dig till din kontaktperson hos oss.

Kontakta din personliga kontaktperson hos oss så hjälper vi dig omgående.

Vi skräddarsyr alla våra tjänster och abonnemang för att säkerställa att just dina behov möts. Du är varmt välkommen att kontakta oss så berättar vi mer.

Hos Telavoice har du alltid fria samtal och sms inom EU. För premium så får du upp till 20GB surf per månad inom EU. För specifika priser i länder utanför EU kontakta din kontaktperson.

Ja! Som användare av Telavoice Premium så får du alltid obegränsat med samtal, SMS och mobilsurf.

Vi tycker att alla ska få möjlighet att ringa, sms och surfa utan hinder eller problem. Därför har vi valt Telias nät, för att även du ute på landsbygden ska kunna ha ett stabilt och felfritt användande av din mobil.

Ja, kontakta oss så hjälper vi dig att flytta med ditt nummer.

Om du har problem med din surf eller täckning kontakta din personliga kontakt så hjälper vi dig med felsökning och kan meddela om ev. driftinformation.

Är du osäker på vilka växeltjänster ditt företag behöver? Boka ett telefonmöte för förutsättningslös rådgivning